Малоантонівське НВО "загальноосвітня школа І-ІІІ ст...
Неділя, 21.01.2018, 00:04
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
вітаємо [13]

Корисні посилання

Пошук

для душі

календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання ___________________________

Архів записів

ЗНО



Друзі сайту
 Маловільшанський НВК Материалы к любым урокам!в помощь учителям и ученикам Презентації для дітей
КОІПОПК
Старосалтівська ЗШ Сайт для підтримки вчителів інформатики

       

"Секрети успішного навчання"

Вчися, навчаючи:

Саме цей секрет нам хотілося б тобі розкрити першим, тому що надалі він може допомогти тобі освоїти інші.

Отже, повторимо: щоб щось добре засвоїти самому, можна (і потрібно!) Навчити цьому іншого!

Якщо ти вирішив скористатися нашими пам'ятками і освоїти секрети успішного навчання, вибери людини (свого друга, подругу чи просто однокласника, брата чи сестру), якому ти будеш допомагати у навчанні. Звичайно, ця людина повинна погодитися прийняти твою допомогу (ти повинен переконатися в тому, що йому дійсно це потрібно)!

Передавати секрети успіху в навчанні можна і дорослому: мамі, татові, бабусі, дідусеві ...

Тільки не перевантажував інформацією свого слухача, пропонуй її "маленькими порціями"!

Секрети успіху на уроці

Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.

Запам’ятай, важливе:

Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.

Не відволікатися, зосередитися на завданні.

Не вигукувати з місця, піднімати руку.

Не жувати на уроці.

Не базікати з сусідом по парті.

Не списувати.

Готувати свою відповідь.

Дотримуватися правил етикету.

Сидіти рівно.

Вимикати мобільні телефони.

"Переробляти" інформацію.

Готуючись до відповіді на уроці:

1. Згадай зміст матеріалу.

2. Подумай або запиши план відповіді.

3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.

4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.

5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.

6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.

7. Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.

 

Секрети планування:

Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яких-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.

Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.

Крім того, планування допомагає людині затрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.

З чого починається планування?

У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.

Потім визнач цілі і склади план дій, необхідних для її досягнення.

Важливо також навчитися відстежувати виконання плану і оцінити отриманий результат

 

Як найкраще запам’ятати матеріал при підготовці до ДПА?

Є поняття оперативної та довгострокової пам’яті. Оперативна – це як бак тимчасового зберігання – або вона потім стає довгостроковою, або йде як непотрібна.

Наприклад, сказали номер телефону, і якщо він був більше непотрібен – завтра ти його не загадаєш. Якщо уявити умовно таку схему пам’яті, вельми образно, то уявімо диск, по якому бігає короткострокова пам’ять. Є вхід для оперативної пам’яті, де періодично викидається інформація в довгострокову пам’ять. Як показала практика, то така заслінка працює від 30 до 45 хв. От чому уроки були розбиті на 45 хв.

Тому що якщо давати інформацію більше 45 хв., то людина не запам’ятовує це, не зберігає в пам’яті. Отже, якщо "зубрити" цілий день, то це безпорадно.

Після тривалого "зубріння" людина може бути дуже здивована, бо на наступний день в неї не буде повної картини в голові, якісь частини добре збережуться, якісь – не дуже, а якісь взагалі пропадуть.

Тому оптимальним режимом є індивідуальний графік – це прочитати певний об’єм, змінити діяльність, потім пробігтись знову по пройденому матеріалу, подивитись, що засвоїлось, а що ні, і вчити знову. Таке є більш ефективним, ніж по суті будь-що інше. От і шкільні уроки були розроблені саме з такого розрахунку.

Кожен про себе знає, як він краще запам’ятовує. Треба цього не боятись. Не можеш запам’ятати на слух – є багато технічних засобів, можна перевести ту ж саму лекцію в картинку. Має бути індивідуальний підхід, як і розбивка по часовим блокам. Адже надто багато відпочинеш – теж будеш неготовим.

Пам’ять тренується так само, як і будь-який інший орган. Якщо вона тренується, то працює нормально, якщо ні – деградує. Ще Лаєнек (один з основоположників фізіології) писав, що орган, який тренується і є необхідним, росте і розвивається, а непотрібний атрофується. Тому, якщо хочеться, щоб пам’ять працювала ефективно, треба її тренувати.

Як саме тренувати пам`ять?

По-різному. Від запам’ятовування номерів машин й тролейбусів, назв вулиць, розгадування кросвордів до простого читання. Був всім відомий Конан Дойль, який висунув свого роду теорію від Шерлока Холмса. Теорія полягала в тому, що деякі перетворюють пам’ять на горище, куди тягнуть все, що завгодно, а у самого Шерлока по поличкам стоять тільки потрібні речі.

Якщо запам’ятовувати тільки необхідне – це слабке тренування. Є припущення, що пам’ять запам’ятовує все, і певними методиками можна використати ці знання. Це скоріше стосується спецслужб, не має 100% доказів, медицина цим не користується. Таке краще не запам’ятовувати, бо веде до псування психіки, погіршення стану і її розладів.

Матеріал який слід вивчити радимо розбити хоча б на 4 частини. Якщо після першого заходу на 50 сторінок буде багато, то краще читати по 25. Краще вивчити головне і лягти спати, ніж зранку бути дезорієнтованим і без знань.

Буває, що люди взагалі не сплять…

Це безглуздий захід, бо така людина зранку на іспиті може бути в умовах реактивного стану, в психічному розгубленні. Взагалі може бути таке, що знає, а сказати не може. Ступор. Тому, якщо є варіант, що людина не спить від нервів, то не треба тиснути заспокійливим, бо можеш бути сонним зранку. А не спати через підготовку не варто.

Як все-таки залишатись в тонусі і запам’ятати інформацію по максимуму?

З фізичних методів – можна натерти вуха. Давно відомо, що на вухах розташовано дуже багато біологічно активних точок, які хоч на якийсь час можуть стимулювати. А як хто ще може простимулювати – затримка дихання чи прикусування язика – це вже інші моменти.

Можна вийти і прогулятись, але при цьому втратиться певний час лекції. Можна вийти, звичайно, присісти разів 20, підняти тиск, змусити запрацювати мозок. Будь ласка. Або попросити лектора читати по-іншому.

Отже, є доволі прості методи, завдяки яким можна не тільки вдало здати іспити, а й залишитись з гарною пам’яттю на все життя. Що саме вам підходить – обирайте самі. Головне, що пам’ять дає нам можливість повертатись до найцікавіших та найприємніших моментів, які ми колись пережили чи про які чули. А це, погодьтесь, не остання можливість для кожного з нас.


Як надовго запам’ятати навчальний матеріал?


Список рекомендованої літератури для читання влітку (7 клас)

 

  • 1. Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька».
  • 2. Іван Франко. «Захар Беркут».
  • 3. Андрій Чайковський. «За сестрою».
  • 4. Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять…».
  • 5. Григір Тютюнник. «Климко».
  • 6. Олекса Стороженко. «Скарб».
  • 7. Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)».
  • 8. Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
  • 9. Любов Пономаренко. «Гер переможений».
  • 10. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».
  • 11. Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш…».
  • 12. Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість», «Пломінний день».
  • Андрій Малишко. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю...», «Вогник» («В вечірню годину…»).

 


 

 

Прогноз погоди

Святкуємо
З Новим Роком та Різдвом!!!!

Годинник

карта

Вітання
  • Вітаємо всіх
    хто святкує День народження у грудні!

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 60

    Наша кнопка

    Скопіювати код
    CML Office


    Copyright MyCorp © 2018
    Всі новини освітнього порталу Педпреса